Xado Atomic Oil 5w30 VW 504/507 UOA

Xado Atomic Oil 5w30 VW 504/507 UOA

Pilkas keturių durų dyzelis, pieno pakelio dydžio variklis, salonas – maišas, priekyje elektra, gale irklai, vidutinės kokybės apdaila, plerpianti garso aparatūra ir skardiniai ratai. Kiek toks automobilis išsiskiria iš bendros masės? Tai lygiai tiek pat Xado Atomic Oil išsiskiria iš savo klasės alyvų spektro. Ne kartą esu sakęs, kad Xado alyvos ir Xado “marmalai” tai du skirtingi pasauliai. Alyvoje nėra jokio atominio revitalizanto. Buvau pakišęs tą revitalizantą po mikroskopu ir žinau kaip jis atrodo. Alyvoje jo nėra. Nei mažai nėra, nei daug nėra, tiesiog nėra ir taškas. Tai tipinė, iki banalumo paprasta 504/507 ACEA C3 alyva. Bazinės alyvos – “krekas” su galimai nedideliu kiekiu PAO. Standartinis ZDDP cinko ir fosforo pavidale bei kalcis kaip detergentas/despersantas. Daugiau nėra jokių “vitaminų” kaip molibdenas, boras ar ko nors kito. Sieros kiekis nedidelis, kas byloja apie naudotas kokybiškas bazines alyvas ir priedus. Apskritai Eurol gamina kokybiškus produktus. Taip taip, Xado negamina ir “neblendina” jokių alyvų. Alyvas jiems gamina Eurol B.V. adresu Energiestraat 12, 7442 Olandijoje. O, Dieve, koks sutapimas, Xado Lube B.V. yra tuo pačiu adresu Energiestraat 12, 7442. Vienam pastate. Sutapimas…Nu.. 🙂
Kadangi tyrėme “atrabotkę”, tai trumpai apie automobilį:

Audi A8 4,2 TDI
Variklyje 10 litrų alyvos ir 0 litrų bagažinėje – dapilinėt nereikia.
Rida – 260 000 ant skydelio – standartiškai lietuviškai
Automobilis atidirbęs apie 10 000 moto valandų , tad tikėtina, kad rida klastota, nes 26km/h vidutinis greitis mažai tikėtinas.
Su alyva nuvažiuota 8000 km. arba apie 160 moto valandų.
Sudeginta apie 1000 litrų kuro ir Statoil ir BP degalinių įvairiais režimais.

Taigi, žiūrim ką turim – klampumas nekritęs, kuro alyvoje beveik nėra, nors turiu priminti, kad čia CR įpurškimo sistema, su tais pačiais purkštukais kaip ir 2.7 TDI 132 kw ar 3.0 TDI 165 kw ir 171 kw. Tie kur amžinai kiauri ir my*a į variklį kol alyvos lygis padidėja 3 kartus ar sudega stūmoklis. Šiuo atveju – viskas ledas. Oksidacija, šarminis skaičius ir visa kita rodo, kad alyva tikrai dar gyva ir atlieka visas užduotis, kurias ji turi atlikti. Elementų analizė: geležis – normalus kiekis, netgi sakyčiau pagirtinas, turint omeny tai, kad šitam variklyje kilometras grandinių. Silicis – vienareikšmiškai nuo silikoninių hermetikų, kuriu ten tikrai yra . Aliuminis – o va šito šiek tiek per daug. Ir vienareikšmiškai sakyti, kad dyla variklis – negaliu. Nes prieš 2 ar 3 alyvos keitimus piltas tas marmalas Xado Stage 1 kur aliuminio kiekis labai didelis. Galimai, alyva vis dar išplauna tą aliuminį, o gal ir dyla kažkuris mazgas. Dažniausiai tai būna stūmokliai, bet tada paraleliai būna chromo nuo žiedų, o čia jo nėra. Kiekis jo nėra kritinis, bet jei tai būtu daug kainuojantis automobilis ar kitas agregatas, tai po būtinai reiktų stebėti tolimesnį jo darbą.
Apibendrinant – viskas OK su ta Xado alyva. Normali kokybiška, neišsišokanti alyva. Tai, kad ji atlaikė tvarkingame variklyje 8000 km. ir 160 moto valandų, tai kaip pasakytų maestro Bareikis – “Tu manęs nenervuok”. Nes ji tiesiog privalo atlaikyti tokį ciklą. Tam, kad užmušt 10 litrų normalios alyvos per trumpą laiką “kruizinant” su limuzinu, reikia pasistengt. Labai labai retas kuris renkasi alyvą, pagal techninius alyvos ir automobilio parametrus. Tai nuobodu ir reikalauja žinių. Todėl labai dažnai žmonės naudojasi kitais kriterijais, kurie pas kiekvieną skirtingi ir asmeniški. Ir jei kažkas nenori nusipirkti “tiesiog paprastos alyvos”, visada galima pasirinkti Xado – paprasta alyva, bet sudėtyje dar turi legendą apie nano technologijas, už kurias žinoma reikia pamokėti euru kitu daugiau….



Dalintis