5W-30 CASTROL Edge Professional Titanium LL III

5W-30 CASTROL Edge Professional Titanium LL III

5W-30 CASTROL Edge Professional Titanium LL III

ACEA C3
MB-Freigabe 229.31 / 229.51
VW 504 00/ 507 00
Porsche C30

Pirktas Intercars parduotuvėje

Pakuotė – pats rankose nelaikiau, nes ji vis dar yra pas šeimininką. Buvo klausimų apie besilupančius užrašus. Manau į visus klausimus atsakys pakuotės turėtojas.

Prieš rašydamas apie techninius duomenis trumpai pranešu, kad laboratorija biški “sufailino” ir visuose penkiuose testuose cheminių elementų rodikliai sumažinti apie 15-20 procentų, o šarminis skaičius BN pamažintas šiek tiek daugiau nei vienetu. Visą kitą – OK. Apie viską informuosiu artimiausiu laiku.
Taigi, užtenka tik žvilgtelėti į sudėtį ir viskas aišku – čia Castrol’is. O jį išduoda sudėtyje esantis titanas. Alyva atitinka SEA 5w30 standartus. Bazinė alyva – hidrokrekingas. Stipriai nesiplečiant į skaičius – tai standartinis 504/507 Lubrizol receptas. ZDDP – cinkas apie 990, fosforas apie 850 PPM. Detergentai/despersantai – kalcis apie 1900 PPM. Neapsigaukit su pliūpsnio temperatūra, čia rašo 196, bet yra du skirtingi matavimai – uždarame ir atvirame tiglyje. Mums įprastu matavimu būtų apie 225 laipsnius. Žodžiu, kokį rodiklį beimtum – peleningumas, siera, dinaminiai klampumai – viskas savo vietoje – nei per daug nei per mažai. Bet Castrol’is nebūtų Castrol’is, jei nebūtų apipintas mitais. Ir Castrol mįslė – titanas. Išimkite iš Castrol’io titaną ir aš Jums parodysiu daug vienodų alyvų. Dephi, Adinol, G-Energy, Xado, Motul, Total Ineos, Fuchs, VW OEM (tiekejas Castrol) – visos jų 504/507 alyvos buvo Lubrizol receptūros. Dėl visų garantuot negaliu, nes tarkim Neste ir Valvoline po susijungimo perėjo prie Infenium recepto. Lubrizol recepte nebūna molibdeno ar boro, jis naudoja organinius priedus. Žodžiu viskas su šita alyva gerai, ir dirba ji stabiliai. Ką veikia titanas alyvoje? Variantai yra keli. Pirmas – titaną galima naudot kaip antiwear prieda, bet jo yra vos 24-26 PPM – labai mažai tokiai funkcijai. 
Antras – yra kažkoks organinis priedas, kurį naudoja tik Castrol’is ir iš to priedo analizatorius mato tik titaną, nes organiniu priedų analizatorius nemato. 
Trečias – marketinginis triukas ir tiesiog žymeklis kaip pvz cirkonis 508/509 alyvose. Nes žodis “titanas” yra belekaip “kietas” kur jį benaudotum . Ir užrašas TITANIUM mąsina pirkėją. Beje, VW OEM alyvoje, kuri kaip ir tas pats Castrolis – titano nėra, kas sukelia visokių minčių. 

Dabar mano asmeninė nuomonė kurios galite neskaityti. Su pačia alyva viskas gerai, negerai su BP marketingu ir alyvos kaina. Už šitą litrą Intercars’e sumokėta virš 18 eurų. Na, laaabai brangu. BP koncernas tai žino, bet jis taip pat žino, kad jis labai stipriai laiko pakabinęs savo klientus už pakarpos. Ir kad ir kiek brangtų Castrol – jis bus perkamas. Ir aš Jums garantuoju – 2019 metais Castrol’is brangs bent 3 kartus. Man jis stipriai per brangus ir tiek. Aš sau rasiu daug pigesnių alyvų su vienoda kokybe, tik be titano. 
Bet kokiu atveju – bent jau šitoje pakuotėje buvo tikras Castrol’is – bet dėl kitų – vis dar lieka nemažai abejonių.

Dalintis