(Ne)Padirbta Motorex alyva iš Autoplikio

(Ne)Padirbta Motorex alyva iš Autoplikio

Nespręsk apie knygą iš viršelio, o apie alyvą iš bakelio. Manau, sutiksite, kad įpakavimas dažnai neatitinka turinio. Prastą prekę stengiamasi įpakuoti į blizgantį popieriuką, o “tuščią” žmogų į spalvotus rūbus. Bet visa tai turi savo tikslus – “tušti” žmonės puikiai perka blizgančias pakuotes. Alyvų gamyboje irgi tas pats. Pakuotė toli gražu ne paskutinėje vietoje. Kiekvienas gamintojas nori, kad juo pakuotė būtų graži, akį traukianti ir t.t. Viskas būtų kaip ir OK, bet … Yra tokia eGzpertų grupė, kuri be jokių techninių duomenų sugeba nustatyti alyvos kokybę ir dar geriau – pagal pakuotę gali pasakyti ar tai originali ar padirbta alyva. Prieš pusantrų metų daug buvo maikes plėšančių, kad Senukuose ar Maximose prekiaujama fufleku. Šiandien tie patys eGzpertai gaudo akcijas alyvoms. Aš lankiausi gamyklose ir mačiau kaip liejamos plastikinės ir kaip virinamos metalinės alyvos pakuotės. Ir man juokinga, kai kas nors paima pakuote ir per padidinamąjį stiklą pradeda ją tyrinėti ieškodami kažkokių tariamų neatitikimų. Pliooo, jus gal manote, kad gamykloje tuos bakelius klonuoja? Ne, juos ten lieja dešimtys mašinų. Ir nebūna taip, kad jie visi identiški. Aš garantuoju, kad padavus du bakelius nuo skirtingų gamybos linijų eGzpertui į rankas, jis būtinai padarys išvadą, kad vienas padirbtas. Ir tie bakeliai išties gali kažkuo skirtis. Nes tai normalu tokiame gamybos procese. Gali skirtis net spalva. Mašinos išsikalibruoja, ir dažai gali būti maišomi šiek tiek kitaip. Spalva gali skirtis labai nežymiai, tiek, kad neįmanoma pastebėti iškart, bet jei paimti pakuotę gamintą prieš tarkim mėnesį, spalvos skirtumas jau gali būti matomas. Žodžiu – visi tie burtai iš pakuotės – bobutės pasakos…

Kai Oil-in.lt pradėjo savo veiklą, visiems sakiau – jei įtariate, kad kažkas kažkur negerai, manote, kad kažkas prekiauja padirbta alyva – kreipkitės, padėsiu. Bet visada kėliau sąlygą – kad viską padarysime sąžiningai ar atsakymą paviešinsime koks jis bebūtų. Po tokių pasiūlymų eGzpertų drąsa dažniausiai dingsta, motyvas kažkur išgaruoja. O kai dar pasakai, kad tyrimas kainuoja apie 80 eurų, tai dingsta paskutinis noras įrodinėti tiesas, už kurias neseniai kryžium gulė. Tokias pačias sąlygas pasiūliau ir video autoriui. Kadangi tai buvo video, o ne koks paverkšlenimas facebook’e, man pasirodė gan rimtas kaltinimas, tad už tyrimus pasisiūliau sumokėti iš savo kišenės. Neilgai trukus video pasiekė ir patį Autoplikį. Po neilgų diskusijų video iš Facebook buvo pašalintas. Bet alyva jau buvo pakeliui į laboratoriją, o su autoriumi sutarėm, kad tiek video, tiek rezultatai bus paviešinti.
Prisipažinsiu, kad visada norėjau ir vis dar noriu pričiupti ką nors su padirbta alyva. Bet žinant visą tą virtuvę iš vidaus, suprantu, kad tai kaip laimėti loterijoj. Laukdamas atsakymo apie Motorex iš Autoplikio, aš buvau įsitikinęs, kad alyva bus nepadirbta, bet kažkur giliai kirbėjo mintis – a vdrug fuflekas. O jei fuflekas tai ant viso garso pasileiščiau Tony Igy – Astronomia

Dabar, kai turiu atsakymą iš laboratorijos galiu drąsiai pasakyti, kad alyva, kurią video autorius išvadino šūdu yra originalus Motorex produktas. Tai auksčiausios kokyės Motorex Power Synt 4T 10w50 alyva. Alyva – bomba. ZDDP ties 1100 PPM, kalcio sulfonatai plius boro junginiai. TBN – 9,6 Pažįstama receptūra. Tokią pačią naudoja Penrite savo moto alyvose. O dabar saldainiukas – nugaravimas pagal NOACK 5,1 procento!!!! O stingimas – minus 48 laipsniai. SAE50… Minus 48… Čia gryniausia PAO sintetika. Be jokių skrupulų ją reikia statyti į viena lentyna su Red Line ir Penrite.
Ir tegu nesupyksta motobroliai, bet jokių Motul, Silcolene, Castrol ar Repsol toje lentynoje nėra. Jei Penrite Lietuvoje niekas neprekiauja, o Red Line labai sunku gauti, tai Motorex galite nusipirkti tiek pas Autoplikį, tiek pas kitus oficialius platintojus.
Tai va tai šitaip va ir va kaip, mieli mano parapijonys. Nebūkite eGzpertais, ir nesišvaistykite nepagrįstais kaltinimais. Šiais laikais tai ganėtinai pavojinga.

Dalintis