Tufoil “vitaminų” kompleksas

Tufoil  “vitaminų” kompleksas

-Jums diagnozuotas Covid-19. Gydymui skirsime purvo vonias.
– Daktare, o purvo vonios padės?
– Na, padės nepadės, bet prie žemės priprasite…
Žmogus – keistas sutvėrimas. Labai dažnai jis tiki tuo, kuo jam norisi tikėti arba kuo patogiau. Ir jeigu yra paklausa, tai bus ir pasiūla. Visada bus bobučių, užkalbėtojų, liaudies medicinos žinovų, homeopatinių vaistų ir kitokių lachatronų. Ne išimtis ir automobilių pramonė. Čia pilna visokių magnetų išlyginančių kurą, chip tiuningų nuo prikurkės, oro sūkurių formuotojų, alyvos priedų ir t.t. Šiandien po mikroskopu pakišome vieną iš tokių homeopatinių vaistų – alyvos priedą Tufoil. Žiūrim ką turim.

Ir ką mes čia turim? Ogi nieko nuostabaus. Visi vitaminai mums pažįstami. Didelis kiekis organinio molibdeno junginių. Nuo tokio kiekio variklis gali tyliau dirbti . O gal net kuro sąnaudos sumažės. Matom nedidelį kiekį kalcio ir magnio junginių. Tai detergentai/despersantai. Matom cinką ir fosforą, bet tai nėra mums pažįstamas ZDDP (Zinc dialkyldithiophosphates). Tai irgi antiwear additives, bet ne cinko ir fosforo, o cinko ir sieros pagrindu. Toks priedas nenaudojamas variklinėse alyvose. Anksčiau tokį priedą naudojo transmisinėse alyvose, bet šiuo metu jis retai sutinkamas dėl didelio sieros kiekio. ” O kur stebuklas?”, paklausite Jūs. Tufoil sako: The magic in Tufoil is the incredibly tiny size of the PTFE particles suspended in your oil. PTFEpolitetrafluoroetenaspolitetrafluoroetilenas arba kitaip tariant teflonas. Tefloną 1939 metais išrado kompaniją Dupont. Jei google paieškos laukelyje įvesite Teflon+Dupont – informacijos gausite kokiems aštuoniems ar dešimčiai karantinų. Pradedant nuo įvairių straipsnių baigiant meniniais filmais. (Dark Waters) Savo laikais Amerikoje buvo nemažai veikėjų, kurie bandė į alyvas dėti tefloną. Tuo tarpų variklių gamintojai nematė iš jo jokios naudos ir aplamai siekė uždrausti teflono naudojimą variklinėse alyvose. Dupont abiems pusėms mojavo teflono patentu. Vieniems grasino baudomis už produkto šmeižimą, kitiems priminė, kad teks dalintis pelnu. Bet apčiuopiamo rezultato nebuvo, nes vieni nesugebėjo įrodyti jo naudos variklinėse alyvose, kiti nesugebėjo įrodyti, kad jis žalingas. Savo kuklioje praktikoje aš nesu sutikęs ne vienos alyvos su teflonu. Jei Jums žinomos tokios alyvos – pasidalinkite informacija. Aš pilnai tikiu, kad su teflonu ir organiniais molibdeno junginiais ant stendo galima parodyti puikius rezultatus darant trinties testus. 1996 metais Tufoil įsiamžino Guiness’o rekordų knygoje kaip “The World’s Most Efficient Lubricant”. Tufoil parodė puikius trinties rezultatus. Beje, bandymai su Tufoil yra atlikti ir vienoje iš Lietuvos tribologijos laboratorijų. Deja, rezultatai šiuo metu nepasiekiami dėl susidariusios situacijos. Po visų karantinų pasistengsiu parodyti Jums tuos rezultatus. Bet stendai lieka stendais, o realiame gyvenime tai nebūtinai naudinga.
Tai ar veikiantis priedas? Aš pasakyčiau taip – vitaminai yra gerai, bet nuo per didelio kiekio – išberia. Teflonas gal ir gerai kokiose nors transmisijose, bet variklyje jis nereikalingas. Visi kiti priedai – jie jau yra alyvoje. Alyva jau subalansuota jūsų varikliui. Kas bus, jei pilsite jį į variklį? Jei pilsite į šviežią alyvą – greičiausiai nieko nepajusite. Jei pilsite į gerokai pavažinėtą alyvą, variklis gali šiek tiek tyliau dirbti. Bet lazda turi du galus – viena ranka duosite, kita atimsite. Visi tie priedai degdami pavirs suodžiais, kurie nusės ant DPF, CAT filtrų, įpirškimo vožtuvų, žiedų ir kitose vietose. Ir dar vienas labai didelis minusas šito priedo – jis turi laaabai rūgštinę terpę, kuri stipriai sutrumpins alyvos gyvenimą. Todėl toks priedas nereikalingas kasdieninio automobilio variklyje, kur alyvą keičiate kas 10 000 km. arba kas 250-300 moto valandų. Bet jei turite kokį aparatą paraižymui ir Jums nerūpi jo variklio ilgaamžiškumas bei alyvos keitimo intervalas, tai toks vitaminų kompleksas gal visai ir nieko būtų…

Dalintis