Wolver 5w40 C3

Wolver 5w40 C3

Kaip sakė vienas mano draugelis : “baisiai protingai diskutuoja apie tepalus, o patys vakare tyliai Maximoj perka patį pigiausią”. Tiesos tame yra, nes paskutiniu metu Europoje stipriai išaugusi pigių alyvų paklausa. O turint omeny dabartinę situaciją, tai paklausa tik augs. Mes savo ruožtu patyrinėsime tas alyvas. Esu gavęs begalę užklausimų apie Wolver alyvas. Ryški geležinė pakuotė ir patraukli kaina iš tolo vilioja pirkėjus kiekvienoje Maximoje.
Pradėkime nuo kompanijos kilmės. Pirmą kartą “Wolver” brandas buvo užregistruotas Ukrainoje 2010 metais spalio mėnesį. O po dviejų mėnesių, 2010 gruodžio 13 dieną, Brandas registruojamas per ofšorinę kompaniją Panamos salose: Pan Lubricants S.A. Ricardo J. Alfaro Avenue,The Century Tower, Suite 713 Panama City (PA) Tą pačią dieną brandas dar karta registruojamas Ukrainoje. Registracijos numeris 1071302. Pareiškėjas: von Füner Ebbinghaus Finck Hano Mariahilfplatz 3, 81541 München (DE). Viskas taip susukta, kad pats Šerlokas Holmsas sunkiai galus atrastų.
Po mikroskopo objektyvu šį kartą mes pakišome Wolver 5w40 C3.
Deklaruojama kaip: SAE 5W-40, API SN/CF, ACEA C3, MEETS THE REQUIREMENTS OF: MB 229.51, VW 505.01, 502.00, 505.00, BMW Longlife-04 GM DEXOS 2, PORSCHE A40 .

Vos pažiūrėjus į deklaruojamus techninius duomenis kyla įtarimas. Su TBN 6,2 alyva netelpa į deklaruojamus VW reikalavimus. FAIL lygioj vietoj. Bet laboratorinis tyrimas mane išmušė iš vėžių… Teko pasikonsultuoti su protingais dėdėm. Tie irgi galvas krapšto – “kažkas čia nesiriša, kažkur klaida” sako. Ką matome iš laboratorinio tyrimo? Klampumas – viskas OK – tai 5w40 alyva. Nedidelis sieros kiekis sako, kad naudota ne pati pigiausia bazinė alyva. Tai standartinis hydrokrekingas. Didžiausią įtarimą kelia alyvos priedų sudėtis. Ji per gera… Jei čia niekur nėra klaidos, tai čia naujausia Infineum 6080A receptūra. Kuo man labai sunku patikėti. Kodėl? Visų pirma, kaina – niekas negamina pigios alyvos iš brangių ingredientų. Antra – niekas negamina 5w40 su tokia receptūra. Gamina 5w30 ir su kitom specifikacijom – API SN; ACEA C3; MB 229.51; VW 504.00/507.00/ BMW Longlife 04; Chrysler MS-11106; Porsche C30 . Trečia – alyvos techniniai duomenis turėtų būti geresni nei deklaruoja pats Wolver. Norėčiau padaryti daugiau testų šiai alyvai, tokių kaip pliūpsnio temperatūra, sulfatinis peleningums, TAN, stingimo temperatūra ir kitų. Bet deja… Nors jeigu pastebėjote, laboratorija parodė TBN 8,6 vietoj deklaruojamų 6,2.
Labai sunku padaryti išvadą. Pačios kompanijos pėdsakų mėtymas po ofšorus Panamoje ir Ukrainoje deklaruojant, kad tai vokiškas brandas – nekelia pasitikėjimo. Skaičiai rodo, kad alyva geresnė nei deklaruojama. Bet gyvenimiška patirtis verčia manyti, kad čia klaida. Galbūt blenderio operatorius valydamas trupinius iš klaviatūros prispaudė ko nereikia ir netyčia gavosi tokia alyva, kokią mes matome. Per daug abejonių kelia šita alyva, todėl aš pats ją apeičiau. Nors skaičiai ir nesako nieko blogo, atvirkščiai rodo gerą rezultatą. Kaip ten bebūtų, pasikartosiu – kažkas čia ne taip. Ir mes bandysime išsiaiškinti kas, todėl darysime daugiau tyrimų. Tai va tai šitaip va ir va kaip aguonėles verda….

Dalintis