Akkora 10W-40 Rider 4T

Akkora 10W-40 Rider 4T

Pakelkit rankas, kas pasikeitėt moco alyvą dar pavasarį. Ačiū, Jūs ir toliau galit laukti sezono. O mes pabandysim pažiūrėt/palygint kas ir kokias alyvas siūlo motociklams. Šiandien turim Akkora 10W-40 Rider 4T. Pagaminta Lotos Poland gamykloje, kiek žinau kažkokio ruso verslininko užsakymu. Su šita alyva važiuoja Orlen Team komandos motociklai. Kaip atskaitos tašką paimsime Motul 4T 7100 10w40. Jei lyginti šitų alyvų popierinius duomenis, tai Akkora kaip ir pralošia prieš Motul. Bet…. Motulis yra tipinės receptūros – ZDDP + molibdenas ir kalcis kaip detergentas/despersantas. Akkora sudėtyje turi Natrį. Negaliu atsakyti tiksliai, bet tai turėtų būti tiek antiwear priedas, tiek detergentas/despersdantas. Tai laaabai reta receptūra. Mačiau ją vos keliuose motociklinėse alyvose ir turbūt tik vienoj mašininėj. Ką duoda tokią receptūrą? Tokia receptūra leidžia stipriai sumažinti sulfatinį peleningumą. Akkora sulfatinis peleningumas tik 0,7, o tai mažiau ne ACEA C3 reikalavimas automobiliams su CAT ir DPF. Mažesnis peleningumas – tai mažiau abrazyvų ir mažiau nuosėdų variklyje. Abrazyvai prie 8000 – 12 000 rpm uchhh kaip negerai. Taigi, jei alyva pralošia savo duomenimis ant popieriaus, tai dar nereiškia kad ją reikia nurašyti. Kaip pasirinkti? Kuris bus geresnė? Reikia tikrint kaip jos realiai dirba. Ir patikėkite, ateis sezonas – leisim kraują iš Jūsų motociklų ir kišim po mikroskopų, va tada galėsite papasakoti kaip Jūsų motociklai nepila kuro i alyva, kodėl buksuoja sankabos ir kaip dirba brangios ir pigios alyvos. O dabar, kol laukiam sezono ir jei Jums tai įdomu, galėsime panagrinėti daugiau alyvų skirtų motociklams.

Dalintis