FANFARO LSX 5W-30 API SN/CF

FANFARO LSX 5W-30 API SN/CF

Važiavau šandien namo, galvojau, kad reikia rasti laiko parašyti šįvakar apie Motul. Deliojau padrikas mintis galvoje, o tuo metu pyptelėjo telefonas, pranešdamas, kad įkrito paštas. Atidarau – Fanfaro reportas iš laboratorijos. Prascrolinu – supratau, kad jokio Motul šiandien nebus…..

Fanfaro FANFARO LSX 5W-30 API SN/CF

Corresponds with requirements / specifications / products:
SAE 5W-30
API SN/CF
ACEA C3
VW 504.00/507.00
MB 229.51
BMW LL-04
PORSCHE C30

Blemba, spoksau į klaviatūrą, į reportą, vėl i klaviatūrą ir nežinau ką parašyti… Neturiu prie ko prikibti… 
Alyva atitinka SEA 5w30 reikalavimus. ZDDP kiekis atitinka užduotas normas pagal nurodytas specifikacijas. Pagal receptūra alyva tinkama naudoti automobiliuose su DPF ir CAT. Detergentai/despersantai – savo vietose. Negana to, alyvoje dar yra organinis molibdenas – kaip trinties modifikatorius ir organinis boras – kaip antiwear priedas bei detergentas nepaliekantis pelenų. Na, ir ką Jūs į tai? Na taip, ir aš apakęs. O apakęs todėl, nes žinau kas darė šios alyvos testą 2014 metais. Taip, alyva buvo pirkta ne Lietuvoje ir testas darytas ne Lietuvoje, bet ten buvo toks marmalas, kad eina nafik. Taip, aš suprantu, kad šitame reporte nėra tokių duomenų, kaip nugaravimas pagal NOACK, nėra šarminio bei rūštinio skaičiaus, sulfatinio peleningumo ar HTHS faktoriaus duomenų, kurie leistų daryti tvirtesnes išvadas. Fanfaro alyvos nėra API sąrašuose, kaip nėra ir autogamintojų sąrašuose, bet tai dar nereiškia, kad su šituo receptu ji negalėtų ten būti. Žiūrint į reportą, kyla įtarimas, kad čia Infenium receptūra ir ne pati prasčiausia. Nežinau, mieli mano parapijonys, ką čia ir bepridurti – yra alyva, yra skaičiai, yra kažkokios išvados. Aš ir Jūs žinome ir girdėjome daug apie šitos alyvos gamintoja, bet šituo konkrečiu atveju rezultatas yra toks koks jis yra……

Dalintis