Kaip kazokai košę virė

Kaip kazokai košę virė

Aš nesu iš tų teoretikų, kurie tik etiketes skaito ir klaviatūra barškina. Esu nemažai laiko dirbęs automobilių remonto srityje, esu didelis berniukas, moku išsitraukt matuoklę, paspardyt ratą ir patampyt už valytuvo. Ir kaip kiekvienas didelis vaikas, dirbęs prie automobilių, esu susidūręs su Xado priedais. Prieš kokius 10-12 metų esu naudojęs jį bent 4-6 kartus. Praktika maždaug tokia – pilta į kelis vairo stiprintuvus – vienas mirė gal per 12 valandų, kitas iš pradžių užtilo, bet po kelių savaičių irgi mirė. Bandyta naudoti V8 variklio cilindruose – 0 efekto. Bandyta įpilti į gerai veikiančia 1,9 VAG tdi kuro sistemą – 0 efekto. Geriausią rezultatą parodė Audi c4 2,3 benzininis variklis. Alyvos spaudimas ant karšto krisdavo iki kritinio. Įlašinus tuos 9 gramus iš tubelės rezultatas pasijautė maždaug po 100 km. Alyvos spaudimo lemputė užgeso. Variklis veikė dar bent pusmetį tikrai, po to istorijos nežinau..
Taigi – buvo visko….
Bet panagrinėkime, ne jo poveiki, bet patį produktą. Xado – pavadinimas kilęs nuo žodžių “харьковский дом” . Turbut visi girdėjote apie RVS technologiją, tai “харьковский дом” buvo jų atstovas Ukrainoje. Po to kažko nepasidalino, kaip visada būna versle ir “харьковский дом” atskilo ir patapo XADO. Iš to reikia daryti išvadas, kad ir RVS ir Xado “sėdėjo” ant tos pačios technologijos. Xado “savo” technologija aprašo labai įmantriais žodžiais ir terminais, kurie daugiau niekur nenaudojami ir nežinomi. “Revitalizantas” “metalo kondicionierius” , ” Slidimo agentas 2D” kodėl tik 2D? 21 amžius juk, reiktų bent 5D. Ten išvis tokių kosmosų prirašyta, kad nei juoktis nei verkt. Bet nusileiskime ant žemės….
Verčiam saugos duomenų lapą, kuris laisvai prieinamas lietuviškam Xado web’e.

Žiurim ką turim – Chloruotas
parafinas CAS numeris 63449-39-8. Jis naudojamas kaip antrinis plastifikatorius polimerų kompozicijose (kabelių, batų ir kitų plastifikatorių, plėvelių,PVC, plastizolių, linoleumo ir kt. gamyboje. Pirma mintis kilo, kad jis naudojamas kaip tirštiklis. Chloruotas parafinas turi puikias tepimo savybes ir atsparumą temperatūrai bei aukštam spaudimui, todėl jis buvo plačiai naudojamas metalo apdirbimo (pjovimas, frezavimas, teinimas) pramonėje. Bet yra kita medalio pusė – jis nuodingas, kenksmingas tiek žmogui tiek aplinkai. Kai tik atsirado PAO ir esterai, chloruotas parafinas buvo masiškai išimamas iš naudojimo. Chloro junginiai yra “agresyvus”, tad metalų koroziją garantuota. Nežinau kaip jaučiasi tarpinės ir gumos nuo jo. Patikėkit, chloro junginių naudoti neleistu ne vienas alyvos ar variklių gamintojas. Dar sudėtyje yra Baltoji mineralinė alyva (nafta) CAS numeris 8042-47-5. Panaudojimas:
Kaip sudėtinis komponentas daugeliui farmaceptinių ir kosmetinių preparatų.
Kaip plastifikatorius polistireno gamyboje. Kaip tepimo priemonė maisto pakavimo polimerams.
Kaip tepimo alyvų, skirtų maisto pramonės įrengimams, sudėtinė dalis (tinkama atsitiktiniam kontaktui su maistu).
Kaip maisto gamybos pagalbinė priemonė (tiesioginiam kontaktui) ir kaip maisto priedas (panaudojimas priklauso nuo įstatymų ir taisyklių galiojančių toje šalyje). ir dar daug kitų panaudojimo būdų. Tai kur gi stebuklas? O kad rasti stebuklą, teko kreiptis į laboratorija, kur šiaip ne taip (atskira istorija) padarėme tyrimus. Ir radome mes ten ….. serpantinitą.


Sepantinitas – serpantinų grupės mineralas – paprastai tariant akmuo. 😀 Nesitikėjot? O teks patikėt. Yra tokia technologija. išrasta Rusijoje, o gal dar tarybų sąjungoje. Plačiau galite paskaityti čia
http://www.findpatent.ru/patent/220/2205249.html
Trumpai tariant, tai reikia paimti tą akmenį, sutrinti ji smulkiai smulkiai, tada pridejus dar kelis ingridientus padaryti darbinę mase, kuria reikia pilti į variklio ar kitų mechaniniu mazgu alyva ir tada besitrinantis paviršiai bus padengti specialiu, kietų sluoksniu, kuris sumažins trintį ir t.t. bet ten rašoma ” способ формирования сервовитной пленки на контактируемых и трущихся поверхностях ” . Alyvos darbas yra iš principo toks, kad tie paviršiai nesiliestų. Bet kartais atsiranda dalinė arba visiška trintis. Tam atvejui alyvoje yra antiwear additives – ZDDP, molibdeno disulfidas ir panašiai, kurie atsiradus trinčiai apsaugo paviršius. O tas tirpalas iš trinto akmens formuoja apsauginį sluoksnį, o susidarius tam tikrom sąlygom ir temperatūrom, gali ir metalo prilipdyti į skaudančia vietą. Turbūt tam reikalui nepagailėta aliuminio. Visas tas smėlis ir aliuminis yra praskiestas baltojoje alyvoje. Beje, tų senųjų raudonų tubelių sudėtis yra ta pati, tik be chloruoto parafino. Jeigu perskaitėte visa tą patento tekstą, tai radote pastraipą “Недостатком данного способа является необходимость чрезмерного измельчения минерала для снижения опасности абразивного изнашивания. При этом происходит потеря большей части “рабочих” частиц и, следовательно, возникает необходимость многократного увеличения концентрации порошка в связующем, что делает данный способ нерентабельным.” Tai reiškia, kad norint nepakenkti varikliui ar kitam mechanizmui, reikia ta akmeną sutrinti iki 0,001-1 mkm. Bet tada poveikis gaunasi labai minimalus o metodas pasidaro nerentabilus, padengimas plonas ir neilgalaikis. O jeigu serpantinitas bus per grubus – tai gausis paprasčiausias smėlis. 😀 
Tai vat, mieli mano parapijonys, medotas yra, poveikis kažkoks yra, o ar jis naudingas …… paliksiu spręsti Jums patiems. Jeigu tikrai manote, kad yra kažkoks universalus gyvybės eleksyras, kurį galima pilti į bet kokį variklį ir bet kokią alyva ir į bet koki mechanizmą ir, kad tas eleksyras nepakeis, nepablogins alyvos sudėties ar nesugadins mechanizmo – tai valio. Aš taip nemanau. Mes drebam, kad tik nepadauginti standartinių priedų, kad tik jie neužkimštų CAT ir DPF filtrų, bet drąsiai pilame “smėlio” į varikli ir visiems pasakojame, kad poveikis YRA. Tik aš dar ne karto nemačiau to poveikio išmatuoto mokslui žinomais ir suprantamais metodais. Ir dar, 225 ml Chloruoto parafino ir baltosios naftos nekainuos nei pusės euro. Kiek kainuoja trintas akmuo aš nežinau, bet žinau vieną, mano Pay&Pray technologija nuo šiandien brangsta dvigubai……



Dalintis