Shell Helix Ultra 5w40

Shell Helix Ultra 5w40

Na, ką, pirmas report’as. Susikaupsiu, įkvėpsiu gyliai ir pradėsiu. O kadangi šiuo metu Ermitaže akcija alyvoms, tai pradėsime nuo Shell, nes mes ją įsigijome būtent ten. Taigi:

Shell Helix Ultra 5w40

Specifications: API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; MB approval 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Porsche A40; Renault RN0700, RN0710; PSA B71 2296, Ferrari. Meets the requirements of Fiat 9.55535-Z2 and Chrysler MS-10725

Pakuotė – nežinau ką daug pasakot, nes niekada nesprendžiau apie knygą iš viršelio. Šiaip paėmus į rankas ir vizualiai nėra jausmo, kad laikai kitaiską fufleką. Į ką atkreipčiau dėmesį – tai į etiketę, o būtent į jos pilkąją dalį. Ji šiaip ne pilka, o veidrodinė. Kažkur mačiau video, kad netgi ant kokybiškai padirbto Shell etiketė neturi veidrodinio efekto.

Techniniai duomenys

Alyva atitinka 5w40 SEA standartus. Klampumo indeksas 168. Dinaminis klampumas (CCS) prie -30 pagal ASTM D 5293 – 5600, o pagal ASTM D4684 prie -35 laipsnių – 19300. Ne kažkoks rekordinis rodiklis, bet viskas normos ribose ir savo vietoj. Pliūpsnio temperatūra – 242 – labai geras rodiklis, rodantis, kad alyva termiškai stabili. Stingimo temperatūra – -45, kai kurie testai rodo – 48. Puikus rodiklis šitos klasės alyvai. Nugaravimas pagal NOACK – 6,8, tai vėl puikus rodiklis, rodantis, kad alyvoje naudotos kokybiškos bazinės alyvos. Sieros kiekis – tiktai 0,21. Tai puikus rodiklis, turint omeny kiek šitoje alyvoje “vitaminų”. Sulfatinis peleningumas – 1.05 – tiesiog WOW 👍. Velgi, ženklas į kokybišką GTL bazę. Rūgštinis skaičius (TAN) – 2,32 – ne pats geriausias rezultatas, bet normalus su tokiu priedų paketu. Šarminis skaičius TBN – 9,9 – afigenai. Tikrai geras rodiklis į tai, kad alyva turi puikias plaunančias/neutralizuojančias savybes. Ir su tokia alyva galima pagalvoti apie Long Life režimą. ZDDP paketas – cinkas – 990, Fosforas 840 – standartinis paketas tokios klasės alyvai. Detergentai/despersantai – kalcis 2330 – pats tas. Na ir vyšnaitės ant torto – Organinis molibdenas kaip trinties modifikatorius ir organinis boras, kaip antiwear priedas ir detergentas be pelenu.

Išvada – VO 👍 – belekokio gerumo alyva. Jeigu Jūsų automobilio variklis prašosi tokių specifikacijų kokias turi ši alyva, jeigu Jūs turite kokią papiktintą benzinufkę ir dairotes į Bardahlus, Xadus ar Xenumus, ar vairuojate keturtaktį motociklą su šlapia sankaba – tai nesukite konkolų – einat i Maxima, perkat Shell Helix Ultra 5w40 su 40 procentų nuolaida, pilate i variklį ir važiuojate su šypsena. Patikėkite, reiks dar daug testų atlikt kol rasim kažką geresnio šitoj klasėj. 
Kaip jau supratote – alyva ne fake. Alyva atitinka ir viršija visus gamintojo deklaruotus ir šitai alyvai iškeltus standartus bei normas.

Dalintis