Mannol Diesel TDI 5w30 TDI UOA

Mannol Diesel TDI 5w30 TDI  UOA

Sako, kad dujos tik kiaušiniams virti, dyzelis tik traktoriams o Mannol išvis niekam tikęs. Žmonės kalba, o mes darom – paėmėm dirbusią Mannol alyvą ir pakišom ją po mikroskopu. Paskutiniu metu, kai kuriems užkliūna mano stilius ir kalbos maniera, tai skubu paaiškinti, kad mano žargone išsireiškimas “pakišau po mikroskopu” reiškia, kad buvo paimtas mėginys ir ištirtas laboratorijoje. Taigi, prie reikalo!
Automobilis:
Toyota Rav4, 2011m, 2232cm3, 110kw. Legendinis… Beveik kaip AFN iš VAG grupės…
Ketvirtas keitimas Mannol’iu, keičiama kas 10 000km, arba apie 200 motovalandų. Vidutinis greitis 52km/h.
Važinėjama iš užmiesčio iki miesto (pagrinde trasa). Rida skydelyje 240 000km, vidutinės sąnaudos 8,7l. DPF išprogramuotas plaktuku, kuras iš degalinės.

Taigi, variklis dirba Mannol’iu ketvirtą ciklą ir nerodo jokių požymių, kad jam kažkas nepatinka. Viskas yra normos ribose. Niekas nedyla per daug, iš variklio nebyra drožlės. Nors važiuoti ilgiau su šita alyva aš nerekomenduočiau. Panašu, kad 200 motovalandų tvarkingai dirbančiame variklyje yra riba šiai alyvai. O su Mannol kaina, tai galima keisti netgi dažniau ir tai nebus skausminga. Dabar apie pačią alyvą.
Gamintojas deklaruoja:

  • SAE 5W-30
  • API SN/SM/CF
  • ACEA C2/C3
  • BMW LL-04
  • MB 229.51
  • VW 502.00
  • VW 505.00
  • VW 505.01
  • GM dexos2
  • PSA B712290

Jei atsiversite prieš tai mūsų tirtą Fanfaro LSX 5w30 alyvą, tai pamatysite, kad jos abi praktiškai identiškos pagal receptūrą. Tas pats priedų paketas tik… tik čia jis šiek tiek per riebus. Pagal skaičius, kurios matau lentelėje – kažkas kažkur “sufailino”. Alyva šiek tiek netelpa į ACEA C2/C3 reikalavimus. Visai nedaug, kokių 10 procentų. Paklaida nei maža, nei didelė, bet dėl jos nenoriu peikti nei laboratorijos, nei SCT-Lubricants. Nežinau kaip čia pasakius, bet kartais darbo kokybė man kelia abejonių tiek iš vienos, tiek iš kitos pusės. O kadangi, mes tik mėgėjai, tai nesiimsime nieko teisti iš vienos “atrabotkės” tyrimo. Tam, kad įsitikinti šimtu procentų, reikia padaryti dar vieną šviežios alyvos testą. Bet kokiu atveju čia nėra nieko kritiško, tiesiog truputi daugiau suodžių. Sieros kiekis rodo, kad galimai panaudota kažkiek mineralinės alyvos, kažkiek sieros kiekį pakelia “pariebinti” priedai, bet čia dar ne kriminalinis nusikaltimas. Ir jeigu Jūsų automobilyje nėra DPF, tiesioginio įpurškimo ir CAT, tai netgi labai ilgalaikėje perspektyvoje greičiausiai nepajusite jokių pasekmių. Antra vertus, žinau naujų automobilių parką, kur sėkmingai naudojamas Mannol ir kaip sakoma “vargo nemato”. Ir visos tos kalbos, kad užpilus Mannol , ar kitokią SCT-Lubricants produkciją užkalė variklis – yra iš piršto laužtos. Nežinau ne vieno atvejo Lietuvoje, kur po kažkokio gedimo buvo padarytas alyvos laboratorinis tyrimas ir kalta liko alyva. Nors bandymų lyg ir buvo – bandė ir kurą kaltinti ir alyvą, bet… Taigi, mano mieli parapijonys, jei variklyje yra alyvos, nesvarbu Mannol’io , Castrol’io ar Xado, nesvarbu kokios receptūros ir beveik nesvarbu kokio klampumo, tol kol yra alyvos, joks tvarkingas variklis “neužklynis” ir “neišeis šaibom”. Bet turime, nepamiršti, kad alyvai keliamas ne tik tas vienas reikalavimas – tepti variklį. Alyva variklyje atlieka daug funkcijų, todėl visada patartina rinktis alyvą pagal keliamus reikalavimus ir pagal Jūsų poreikius. Tai va šitaip va ir va kaip…

Dalintis